luni, 22 februarie 2010

cum devi un satanist spiritual:

Pentru a deveni un satanist spiritual adevarat,trebuie sa faceti un ritual de dedicare a sufletului vostru tatalui nostru,Satan(este o mare diferenta intre a dedica,si a vinde ceva).


Ce se intampla cand imi dedic sufletul Tatalui nostru,Satan?

Satan are grija de el insusi.Ne da putere interioara si devenim foarte puternici in spirit.Spre deosebire de religiile partii drepte,unde credinciosii se roaga fara incetare,si il cauta pe dumnezeul lor,Satan vine la noi de unul singur.De multe ori il putem simti.Vine sa ne ghideze cand suntem suparati,ingrijorati,sau avem probleme.

Ne reaseaza in linie si ne arata ce trebuie sa facem pentru a fi fericiti.

Scopul nostru este de a termina ce a inceput Tatal nostru,si anume de a da puteri spirituale tuturor oamenilor.In acest moment omenirea este la un nivel foarte scazut de spiritualitate,prin meditatie experimentam schimbari pozitive in vietile noastre.

Deasemenea Satan ofera cunostinta


Ritualul este facut fara sa ne oblige nimeni(NU FACETI ACEST RITUAL DOAR PENTRU A OBTINE PUTERE,ACEASTA ESTE O FORMA DE DISRESPECT FATA DE SATAN)

Vei avea nevoie de:

1 sau mai multe candele de culoare neagra,rosie sau albastra(cate vrei tu)

1 ac sterilizat sau un aparat de ras

o foaie de hartie alba,suficient de mare pentru a scrie o rugaciune pe ea.

un pix uscat cu care sa iti scri numele in sange(merge si cu un bat de chibrit ascutit)

Scrie urmatoarea rugagiune:

Inaintea gloriosului,si inexprimabulului Dumnezeu Satan/Lucifer si in prezenta tuturor Demonilor din Iad care sunt adevaratii si originalii Dumnezei,eu(scrieti tot numele)

renunt la toate alegerile pe care le-am facut in trecut.Renunt la zeul Iudeo/Crestin fals,Iehova si la fiul sau fara valoare si bun de nimic,Isus Christos,renunt la scarbosul,odiosul si stricatul spirit sfant

Il proclam pe Satan ca pe singurul si unicul meu Dumnezeu.Promit sa il recunosc si sa il onorez in toate lucrurile ,fara ezitare,dorinta de intoarcere,variata sa asistenta in terminarea endevorurilor mele cu succes.

(e important sa te speli inainte de orice ritual,ca forma de respect fata de Tata).Cand esti gata poti aprinde candelele. Inteapa-te putin in varful degetului si stoarce putin sange pentru a-ti putea scrie numele 

Recita rugaciunea,ori cu voce tare ori in gand

Indoaie hartia si las-o sa arda in candela 

La sfarsit incheiati spunand urmatoarele:"asa sa fie" si apoi "sa vina Satan" 


Acest ritual se face doar o data in viata,si odata facut nu poate fi desfacut decat prin parasirea completa de catre Satan a acelei persoane.

29 de comentarii:

  1. da. eu . merge să știi :) acum sunt satanistă.. în persoanăăăăă!!! muhahahahha

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna ,poti sa imi spui si mie daca satan tea ajutat cum ii multumesti sau oferi ceva?? ca am citit si trebuie sa oferi ceva dar nu scrie ce..astept raspuns. Hail satan!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna ,poti sa imi spui si mie daca satan tea ajutat cum ii multumesti sau oferi ceva?? ca am citit si trebuie sa oferi ceva dar nu scrie ce..astept raspuns. Hail satan!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Rugaciunea trebuie scrisa cu pixul sau cu sange?

    RăspundețiȘtergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Vreau sa va spun ca vreau sa fac ritualul dar nu pot pentru ca mereu este casa plina și nu am voie afara
    Cum ar trebui sa fac?

    RăspundețiȘtergere
  10. am facut dar ritualul si ma intepat dar nu mia curs sange de loc dar am semnat este valabil sau trebuie sa fac altu?

    RăspundețiȘtergere
  11. am facut dar ritualul si ma intepat dar nu mia curs sange de loc dar am semnat este valabil sau trebuie sa fac altu?

    RăspundețiȘtergere
  12. As vrea sa fac si,eu acest ritual,si,sunt foarte interesat de Satanism. Am ars acum cateva luni niste icoane crestinesti cu scarbosul de isus. Cum stiu daca a mers ritualul si la ce ora este de preferat sa fac acest ritual? Apropo poti sa-mi dai mesaj pe emailul movilitaanton.2@gmail.com . Nu prea sunt conectat pe google asa ca pot primi raspunsul pe gmail. Multumesc. Hail Satan.

    RăspundețiȘtergere
  13. Rade Satana si cu curu de voi . Ahahahaha

    RăspundețiȘtergere