marți, 2 martie 2010

cartile sfinte

The Al Jilwah
The Black Book of Satan


Capitolul 1

Am fost, sunt acum, şi nu voi avea sfârsit. Exercit stăpânire peste toate creaturile şi asupra  tuturor celor care se află sub protecţia imaginii mele. Sunt mereu prezent pentru a-i ajuta pe toţi cei care au încredere în mine şi ma cheama in vreme de nevoie. Nu există nici un loc în univers, care nu ştie prezenţa mea. Am participat la toate afacerile, pe care cei ce sunt fara mine le considera rele, deoarece natura lor, nu este asa cum acestia o considera dreapta . Fiecare carsta are cate un manager,ce conduce dupa ordinele date de mine.Acest birou este schimbat din generatie in generatie,deoarece conducatorul acestei lumi si sefii lui sa poata conduce aceste birouri,fiecare la randul lui.Permit tuturor să urmeze glasul naturii lor proprii,insa cel ce mi se va opune,va regreta amarnic.Niciun Dumnezeu nu are dreptul să se amestece în treburile mele,şi am făcut o regulă de imperioasa necesitate,ca toată lumea a se abţine de la închina la toţi dumnezeii.Toate cartile acestora ce sunt fara mine sunt modificate de catre ei si sunt alterate,desi au fost scrise de apostoli si profeti.Astfel fiecare secta incearca sa arate ca cealalta secta nu are dreptate si incearca sa-i distruga cartile.Pentru mine,adevarul si minciuna sunt cunoscute.Cand ispita vine,dau legamantul meu celui ce are incredere in mine.Mai mult decat atat,dau sfaturi doar marilor preoti,ce sunt stabiliti de mine pe o perioada cunoscuta doar de mine.Imi aduc aminte de afacerile necesare si le fac la timp.Ii ghidez si instruiesc pe aceia ce imi urmeaza instructiunile.Daca cineva ma asculta si e in conformitate cu comandamentele mele,acela va avea fericire,incantare si confort.

3 comentarii: