miercuri, 3 martie 2010

Capitolu 4

Nu-mi voi da puterea altor zei.Eu am permis crearea a patru substanţe, a patru timpuri şi a patru colţuri, pentru că acestea sunt lucruri necesare creaturilor.Cartile evreilor,crestinilor,musulmanilor,si a tuturor celor ce nu ma au le accepta intr-un sens,si anume măsura în care acestea sunt de acord cu şi în conformitate cu statutul meu.Tot ce e contrar acestea,este alterat,deci nu-l acceptati.3 lucruri sunt impotriva mea,si le urasc foarte tare...

Dar cei care ţin secrete mele vor primi împlinirea promisiunilor mele.Cei care suferă din pricina mea, vor fi răsplăti cu siguranţă într-una din lumi.Este dorinţa mea că toţi urmaşii mei sa se unească într-o legătură stransa,lasatii pe cei ce nu ma au sa se lupte cu ei insisi.Atunci, toti cei care au urmat poruncile Mele şi învăţăturile Mele, resping toate învăţăturile şi cuvintele unor astfel de persoane,cum sunt cei ce nu ma au.Nu am scris eu aceste invataturi ale lor,si nici de la mine nu provin.Nu-mi mentiona numele sau atributiile mele,caci vei regreta,caci nu stiti ce ar putea face cu ele cei ce sunt fara mine.

Un comentariu: