miercuri, 3 martie 2010

Capitolul 3

Eu duc catre calea cea dreapta fara a avea o carte revelata,toate invataturile mele sunt usor aplicabile pentru toate timpurile,pedepsesc in alta lume pe toti cei ce mi se opun vointelor mele.Fii lui adam nu cunosc lucrurile ce trebuie sa vina,deaceea cad in multe erori.Animale de pe pământ, păsările cerului şi peştii mării sunt toate sub controlul mâinilor mele.Toate comorile şi lucrurile ascunse sunt cunoscute mie, şi după cum doresc eu le iau de la unul şi le dau altcuiva.Imi revars minunile asupra celor ce le cauta,şi în timp util, minuni.Dar cei ce nu ma au sunt adversarii mei,prin urmare ei mi se opun mie,nici nu ştiu că un astfel de lucru este împotriva propriilor lor interese,caci sanatatea,puterea si bogatia se afla toate in mainile mele,si le dau oricarui descendent demn al lui Adam.Astfel, guvernul acestei lumi, tranziţia de generaţii, precum şi modificările de directorii sunt determinate de mine de la început.

2 comentarii: