miercuri, 3 martie 2010

Capitolul 2

Ii răsplătesc pe urmaşii lui Adam, şi-i recompensez cu diferite recompense pe care numai eu le ştiu.Mai mult decât atât, putere şi stăpânire peste tot ceea ce este pe pământ, cat si ceea ce este mai sus, şi ceea ce este dedesubt, sunt în mâinile mele.Eu nu interzic asocierea prietenosa cu alte persoane, nici nu-i reneg ca sunt propriul meu şi că, ascultă-mă de tot ceea ce este bun pentru ei vor avea parte.Imi plasez afacerile mele în mâinile celor care i-am încercat şi care sunt în conformitate cu dorinţele mele.Eu dau si in acelas timp iau,Eu imbogatesc,si in acelas timp saracesc,Eu cauzez si fericire,dar si nefericire,fac toate acestea în conformitate cu caracteristicile fiecărei epoci,si nimeni nu are dreptul sa intervina in managementul treburilor mele.Cei ce mi se opun,ii atac cu boli,dar cel ce e al meu,nu va muri ca fii lui Adam,ce sunt fara mine.Nimeni nu va trăi în această lume mai mult decât este stabilit de mine,şi dacă eu doresc acest lucru,  trimit o persoană pentru a doua sau a treia oara în această lume sau în alte câteva prin transfigurarea  sufletului.

Un comentariu: